Doelgroep in de spotlight

Ik schrijf al dik een jaar voor het contentplatform dat AFAS speciaal voor de beheerders van hun software heeft opgezet. Hier krijgt deze doelgroep tips, blogs, achtergrondverhalen en andere interessante informatie aangeboden waarmee ze hun werk prettiger en beter kunnen doen. De gedachte is eenvoudig als AFAS beheerders helpt om de software optimaal te benutten, neemt het aantal tevreden gebruikers toe. Hoewel AFAS goed nadenkt over de balans in de content op de Succesbeheerportal zijn beheerders vooral geïnteresseerd in de ervaringen van medebeheerders. Om deze behoefte in te vullen, heb ik samen met de marketingmensen van AFAS een nieuwe rubriek in het leven geroepen: Spot On!

 

 

We zetten de spotlight op een AFAS beheerder die aan de hand van een aantal vragen zijn of haar ervaringen, tips en successen uit de praktijk deelt. De eerste beheerders zijn al aan het woord geweest en de reacties zijn positief. Een mooi voorbeeld hoe je in overleg met de doelgroep een platform kunt blijven (en vooral ook moet blijven) verrijken.

Geen reactie's

Geef een reactie