Side Menu

AFAS testportal

Omdat klanten de beste ambassadeurs zijn, heeft AFAS de Succesbeheerportal opgezet. Door de AFAS beheerders goed te informeren en te inspireren willen ze de meerwaarde van hun software vergroten. Want als de beheerders tevreden zijn, maken ze vanzelf ook hun managers en collega’s enthousiast is de gedachte.

 

De Succesbeheerportal is echter ook een perfect fundament om bepaalde aspecten van de inzet van AFAS uit te diepen in rubrieken en subportals. Ik schreef eerder al over de sectie Spot on waar beheerders hun ervaringen delen. Nu is er een speciale sectie over testen opgezet. AFAS test zijn software uitvoerig voor deze naar klanten gaat. Maar ook daar moet er nog getest worden om zeker te weten dat alle processen soepel verlopen na een implementatie of upgrade. Met blogs en informatieve artikelen onderstreept AFAS Het belang van testen en helpt het klanten om een goed testproces in te richten. Mooi dat ik weer kan helpen met het maken van deze nuttige en praktische content!

 

 

Geen reactie

Plaats een reactie