Side Menu

COMPANY STORY

 

ICONS_Big_1 Hoe achterhaalt u uw verhaal? Veel bedrijven hebben hun identiteit, kernwaarden, missie en visie al een keer vastgelegd. Met die documenten in de hand ga ik in gesprek met mensen op sleutelposities binnen uw organisatie. Samen gaan we dieper in op persoonlijke achtergronden, drijfveren en ambities. Zo bouwen we aan het fundament van het verhaal. En als er nog geen visie, missie en kernwaarden bepaald zijn, is dat ook geen probleem. Dan achterhalen we die eerst. Op die manier leggen we een stabiele basis voor hét verhaal van de onderneming.

 

CONTENTADVIES

 

ICONS_Big_3Organisaties hebben een schat aan kennis en ideeën in huis. Het is de uitdaging die te vertalen naar een heldere en consistente contentstrategie. Niet steeds weer het wiel uitvinden, maar vanuit een duidelijke strategie doelgericht communiceren met doelgroepen. In de juiste vorm en met een herkenbare toon. Als ervaren copywriter adviseer ik management en organisaties bij het bepalen en formuleren van hun contentstrategie. Daarbij maak ik ook de vertaalslag naar leesbare en relevante content voor interne en externe doelgroepen. Of ik adviseer en train medewerkers. Niet alleen om stijl en grammatica te bewaken, maar vooral om te waarborgen dat content uw strategie echt versterkt.

 

COPYWRITING

 

ICONS_Big_4

Goede teksten zijn onmisbaar om uw verhaal te vertellen. Of u nu wilt informeren, inspireren of activeren. Dat kan met een persbericht, casestudy, brochure, website, blog, nieuwsbrief of een artikel in een vakblad. In de praktijk is het lastig om informatie consistent en enthousiast over te brengen. Als ervaren copywriter schrijf ik teksten die uw boodschap uitdragen en een beweging in gang zetten. Steeds vanuit de company story. Dat kan ik overigens ook als de onderwerpen net even wat complexer zijn. Uw verhaal komt helder en overtuigend op papier of scherm.

 

TRAINING

 

ICONS_Big_2

Uw company story is sterker als uw eigen medewerkers het verhaal passievol en trots vertellen en delen. Daarom onderzoek ik graag wie binnen de organisatie een (content)bijdrage kan leveren. Met in-company trainingen en workshops help ik uw mensen hun ideeën op een effectieve en aantrekkelijke manier te delen. Dat kan via uw website, nieuwsbrieven, social media of magazine, maar ook zeker in expert-artikelen of blogs. De trainingen zijn altijd op maat en direct gelinkt aan uw praktijk.