UW COMPANY STORY, EEN DUIDELIJK VERHAAL

LEES MEER

COMPLEET AANBOD VOOR CONTENT DIE RAAKT

LEES MEER

OOK UW VERHAAL IS HET WAARD OM TE DELEN

LEES MEER

WAT IS HET VERHAAL VAN UW BEDRIJF?

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

De company story is het kloppend hart van uw organisatie. Het fundament voor alles wat u communiceert, doet en teweegbrengt. Dit verhaal is het waard om gehoord te worden. Toch blijkt het vaak een uitdaging om drijfveren, kernwaarden en ambities helder te formuleren en te vertalen naar aansprekende content. Consistent, herkenbaar en relevant voor elk kanaal en iedere doelgroep. Wat is uw verhaal?

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

[four_col_col1]

[elements_animation animation_type=’element_from_top’]

pilar_leeg

Company story

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

Wat zijn uw drijfveren en hoe maakt u het verschil voor klanten, relaties en prospects?

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

[/elements_animation]

[/four_col_col1]
[four_col_col2]

[elements_animation animation_type=’element_from_top’]

pilar_leeg

Contentadvies

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

Vanuit een duidelijke strategie effectief communiceren met doelgroepen

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

[/elements_animation]

[/four_col_col2]
[four_col_col3]

[elements_animation animation_type=’element_from_top’]

pilar_leeg

Copywriting

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

De kennis en informatie binnen uw organisatie vangen in relevante en pakkende content?

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

[/elements_animation]

[/four_col_col3]
[four_col_col4]

[elements_animation animation_type=’element_from_top’]

pilar_leeg

Training

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

Uw verhaal is sterker als medewerkers het passievol en met trots vertellen en delen.

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’10’ down=’10’]

[/elements_animation]

[/four_col_col4]

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’40’ down=’40’]

[two_col_33_66_col1]

logo_groot

[/two_col_33_66_col1]
[two_col_33_66_col2]
[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’38’ down=’50’]

ÉÉN FUNDAMENT

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’5′ down=’5′]

voor consistente & strategische content

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’40’ down=’40’]

[/two_col_33_66_col2]

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’20’ down=’20’]

[two_col_33_66_col1]

WAT IK U GRAAG
WIL VERTELLEN

[/two_col_33_66_col1]
[two_col_33_66_col2]

Als tekstschrijver kom ik op verschillende manieren in aanraking met onderwerpen als duurzaamheid en innovatie. Ook in mijn vrije tijd krijg ik daar geen genoeg van. Als vriend van Nudge denk ik mee over duurzame vraagstukken en -vooral- oplossingen. Die ervaringen deel ik via Nudge.nl. Als mijn oog op mooie, opvallende producten of projecten valt, schrijf ik daarover op lifestyleblog DailyCappuccino.nl. Het meest enthousiast word ik van design dat uitblinkt in eenvoud of gemaakt is van natuurlijke materialen. Helemaal als het over koffie(maken) en fietsen gaat.

[/two_col_33_66_col2]

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’40’ down=’40’]

[separator type=’transparent’ color=” thickness=” up=’40’ down=’40’]