29 nov De kracht van een contentplatform
Wat doe je als je als softwarebedrijf bestaande klanten meer aandacht wilt geven? Je bepaalt wie binnen klantorganisaties de belangrijkste personen zijn die zorgen dat jouw software optimaal functioneert. Dan kom je al snel uit bij de beheerder. Hij of zij beheert de omgeving en is initiator van innovaties en verbeterprojecten. Om deze groep doelgericht te bereiken, is het wel zaak om te weten wie ze zijn. Een persona-onderzoek bracht de verschillende soorten beheerders in kaart. De onderzoeksresultaten geven de handvatten om de verschillende soorten beheerder informatie op maat te bieden en te zorgen dat iedereen zich kan blijven ontwikkelen.
Om applicatiebeheerders te informeren en te inspireren, ontwikkelde AFAS een contentplatform voor deze speciale groep. Op de Succesbeheer pagina’s van de AFAS klantportal vinden beheerders tips, blogs, artikelen, klantcases en templates. Bij deze informatieve en praktische artikelen staat ook duidelijk voor welke persona’s ze bestemd zijn. Zo kan iedereen snel interessante content vinden, vragen stellen en ervaringen uitwisselen.
Raad eens wie heeft meegedacht over de opzet van het platform en een groot deel van de content op deze portal heeft geschreven?
Geen reactie's